SO DAMN FREAKING HAPPY

Mamma kommer hem med en systemkamera och jag börjar gråta pga glädje. Aldrig mått såhär bra i hela mitt liv.
Iallafall inte över en sån "liten" sak som en kamera. Känns som att livet är på g och att från och med nu kan inget gå snett.
Fast sen kommer jag tillbaka till verkligheten och inser att jag till imorgon måste plugga till ett samhällskunskapsprov 
som jag förövrigt inte ens lagt ner 1 minuts plugg på tidigare. Kanske kör på en yolo och litar på mina kunskaper
men sen slår det mig att dom tyvärr inte finns, ÄVEN fast jag idag kirrade till mig ett helt fucking B på psykologiprovet.
Kaos, chock och förvånande tankar var hur jag kände mig efter det. Inte för att jag ska klaga.
Har en kamera, har fått mitt första B i världshistorian och imorgon är det fredag. Kan ej bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide