jobbelijobb

Emma:
Har du några tips på hur man får jobb?
 
Svar:
Hej Emma! Det här med jobb och hur man kan få jobb är något som man själv måste ta tag i. Jag har haft turen med
mig samt haft bra kontakter vilket jag tror mycket handlar om. Däremot har vi ungdomar en tendens att vara väldigt lata.. haha...
Vi skyller på att det inte finns några jobb och att det inte är någon ide att lämna ut cv:n FAST saken är den att om man 
bara letar tillräckligt noga kommer du utan tvekan hitta ett jobb! Man måste bara ta tag i problemet och våga vilja.
Ut och dela ut cv:n och försök se alla olika jobb positivt. Jag förmodar att du (precis som jag) är ute efter pengarna och då
kan man behöva ta ett "skitjobb" men det är de ju värt. Allt för pengarna liksom.
Så mitt bästa tips är egentligen inte så svårt, det är bara att man måste ta tag i saken och göra det! 
Men om man bara vill så kan man, det är iallafall det jag går på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide