green tea

Dricker grönt te och njuter av att jag idag skrivit under min uppsägning på My Safety. Trodde aldrig jag skulle vara glad av att
behöva säga upp mig från ett jobb men här sitter jag, med en lättnad och en glädje i kroppen. 
Har även hunnit med 2 timmar på Landings idag då jag nu håller på att lära mig kassan osv. Spännande!!
Köttade som en oxe på gymmet med crosstrainern och olika benpressar som sällskap. 
Nu däremot, nu sitter jag här hemma. Med en kopp te och ett näst intill orört word dokument där det egentligen borde finnas
ett helt svenska tal med temat språk på. Obsii... Det blir att sitta uppe hela långa natten. xoxo

Kommentarer
Postat av: hej

hur var det att jobba på my safety?
rekomenderar du jobbet?

2013-03-19 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide