denna fullspäckade helg

Betade av 6 timmars jobb, kraschade en hel vagn med disk och tog bussen med en vrålhungrig mage till Balingsta för ledarläger.
Fick lite för lite sömn, lite för dålig sovplats och lite för dålig lugn och ro men överlevde gjorde jag. Och kul hade vi ju ändå.
 
Denna söndag då? Jo den inleddes för tidigt, med frukost och städning. En stekig bilresa till Ramsta Kyrka och
några vandrande smurfar, där även jag innefattade. En smurf med ett kors.
 
Efter kyrkomässan blev det snabba puckat in till stan för ännu en dags jobb på Landings. Klarade mig utan brister idag 
och kände mig duktig efter en lång dag. Toppade denna söndag med träning och lite sällskap av Jonti.
 
Nu är jag hemma. Trött och ont i mina äckel fötter. Redo för en god natts sömn. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide