bästa hårprodukterna

 
Dessa två produkter är helt klart mina favoriter. Kan tipsa er stark om dom och lovar att ni inte kommer ångra er om ni köper dessa!
 
Hårinpackningen hittar ni inne på LUSH - den luktar glögg och är bäst, jag fick den i födelsedagspresent för ett år sen 
men när den tog slut tog jag mig aldrig tiden att köpa en ny. Nu däremot, nu fick jag en ny av min fina vän Michaela!
DET ÄR SÅ SJUKT JÄVLA BRA OCH JAG ÄLSKAR DEN MED HELA MITT HJÄRTA.
 
Oljan till höger kommer från märket OROFLUIDO och den kan ni hitta inne på exempelvis HAIR & FACE i Uppsala St. Per Galleria.
Tror dock att den går att hitta lite överallt så kolla på Åhléns eller eventuellt kicks så kanske ni hittar den där också!
Denn olja ska man iallafall ha på de nedre partiet av håret och ute i topparna. Ger otroligt fin glans och gör håret lent och fint.
Luktar gott gör den också vilket gör att den får extra mycket pluspoäng. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide