2013-03-03

Godmorgon babes. Först och främst vill jag be er att förlåta mig för denna kassa updatering. Mycket som händer i mitt extremt
coola liv just nu och därför kommer jag behöva prioritera annat smått & gott ibland innan jag kan få skriva av mig här.
Den här veckan har nämligen gjort så att jag nu kan presentera mig själv som Theres, städare på Reepler, deltidsarnbetare på Landings och deltidsarbetare på My Safety.

Förövrigt så lever jag. Har försökt ta vara på denna helg som har gått så himla snabbt. I fredags var jag i Stockholm med klassen.
Efter det jobbade jag och sen på kvällskvisten umgicks jag med vänge pojkarna. Lördag blev det spontanjobb på Landings då de hade 
dåligt med personal. Dock så klagar jag inte, alltid bra med extra mycket pengar!
Sen träffade jag tjejerna hemma hos Hanna där det blev mat, mys och färgning av Beccos hår. 
Sist men inte minst träffade jag Axel igår och vi gick på Kattes musikal som detta år var Legally Blonde. En applåd till den.
 
Dagens planer ser ut som följande: Jobb på landings, Träna och sen plugga. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du några tips på hur man får jobb?

2013-03-05 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide