happy new year!

 
365 dagar, 365 nya dagar som innehåller nya möjligheter. 2013 är här och invigde det gjorde jag. Ordentligt.
Åkte till Sofia vid 4, vi fixade oss och gjorde iordning maten. Tre rätters middag och massa mys med dom jag
tycker allra bäst om bjöds det på. Drog vidare till Kalle och laddade inför 12 slaget som firades på slottet.
Nyårskyss check (med en snygg rackare också) och efter att ha kollat på fyverkerierna fortsatte vi till Stenhagen.
Senare blev jag lost i sävja, utan laddning på mobilen och helt själv. 4 underbara hjältar räddade mig
och ledde mig till Sofia och Hanna. Halv fem slocknade vi hos Hanna i hopp om att morgonen inte skulle vara för jobbig.
Vaknade upp vid 12 med Sofia och Hanna runtom mig, bebisar. Spenderade hela dagen i sängen och
nu när jag är hemma är det precis vad jag ska fortsätta att göra också! Kommer förmodligen lägga upp en
liten sammanfattning av 2012 också så håll utkik! xoxo 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg att du går på katedral. Skulle bli grymt glad om du kunde svara på en fråga. De har ju ett naturvetenskap bioteknik program där, vill söka det men ä rädda att bara massa smarta går där. Äre bara grymt smarta personer där eller? O hehe ursäkta men är de såhär nördiga?

Svar: Hej Lisa! Själv går jag samhällsvetenskapliga programmet så jag kan bara utgå från vad jag ser och gör om naturarna. Jag vet att linjen är rätt jobbig och hård med mycket matte OCH att dom går igenom nya saker i matten hela tiden typ. De är ju även mycket natur ämen osv också! MEN jag tror dom inte går så jättesent om dagarna och ändå har ett helt ok schema. När det gäller vilka personer som går natur kan jag väl säga att ja dom är nördiga haha. Har dock flera kompisar som går natur på katte som inte är det och dom har självklart så att säga gruppindelningar osv där också. Smarthetsnivån varierar skulle jag tro men eftersom att jag själv inte går natur så har jag inte sååå bra koll. Kan däremot tipsa dig om att gå in på http://withcecilia.blogg.se/ för hon går natur på katte så kanske du kan få fram lite mer korrekta svar! KRAM
Theres

2013-01-10 @ 21:53:29
Postat av: Lisa

Haha okej , tack så jätte mycket! :)

2013-01-11 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide