året som gått

 
Nyår(!!!!!!) Välkomnade 2012 med en kanon kväll med nära och kära
Fotade ute i massvis av minusgrader, umgicks med fin fina tjejer och bokade resa till Spanien!!
 
 
Födelsedagsfest för moi (my sweet sixteen) 
 
Spex!, Sökte in till Katedral, va på grönalund för att kolla på LMFAO och hade en av de bästa kvällarna i mitt liv,
Födelsedagskaka från mina tjejer!
 
 
Hängde i Wik med Vänge gänget
Värmen började komma och det tog vi vara på!
 
 
BAL!!(!!!!!)
Skolavslutning och hejdå till högstadiet, firade min kusin Emil som tog studenten och hade en underbar midsommar
Firade att jag klarat av 3 veckors sommarjobb genom att åka med la family till Astrid Lindgrens värld
 
 
Var duktig under en period och sprang som bara den!
 
 
Levde loppan i USA
 
Blev kär i Spanien
Började gymnasiet och blev kär i min klass, njöt av den sista värmen och av att vara brun samt hittade ett hemligt ställe. hehe
 
Sa hejdå till Frida som åkte iväg till USA
 
 
SWAAAAG
Halloween party med mina b-rudar
Mer fiestas!
 
 
Åt underbara frukostar, speciellt denna. Åt även keso för första gången!(!!!)
 
 
Hade kuuuuul och fick städa ordentligt efter dessa bilder..
 
 
Avslutningsfest med laget!! Krrrrrr krrrrrrr
 
Myste hemma, firade födelsedagsbarn och fick längre hår
 
 
Julafton och paketöppning
 
Sist men inte minst, NYÅR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide