det är så jag säger det

Helst av allt skulle jag vilja stå och sparka på dig, hårt, hårt i magen. Jag skulle vilja skrika att jag hatar dig och att du
är det värsta som någonsin hänt mig. Jag skulle vilja förutspå din framtid och göra den förevigt lidande.
Jag skulle vilja skicka dig till helvetet. Det finns så mycket jag skulle vilja göra.
Jag skulle vilja springa fram och omfamna dig och säga hur mycket jag älskar dig. Jag skulle vilja gå hand i hand med dig varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund. Jag skulle vilja fly ifrån vår nuvarande värld och aldrig komma tillbaka. Jag vill göra det med dig. Men hur kan det finnas så mycket kärlek dold bakom så mycket hat. Du va ju trots allt inget speciellt, det är iallafall vad jag försöker intala mig.Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Fast du var ju aldrig riktigt min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide