you're simply the best thing I never had

Heeeeeej! Måste erkänna att degens arbetspass var väldigt skönt. Va lungt och icke stressigt och idag jobbade jag även mitt
"sista" pass i disken. Nu framöver kommer jag hålla till i kassan vilket känns toppen bra!
Har iallafall städat upp på mitt rum som förövrigt såg ut som ett bombnedslag. Helt sjukt hur fort högar med kläder samlas..
Ska lyssna på lite bra musik och sen börja söka runt efter lite framtids tankar på google. Kanske är bra att börja med mitt svenska nationella tal..
Har dock ingen ork och skulle bara vilja kolla på en film och gråta. Är på riktigt gråt humör idag. Kanske för att denna söndag suger.
Varför suger den? Kan du berätta det Theres? Jo det är så att jag hatar denna söndag för att imorgon börjar skolan igen.
Kort och gott: GE MIG LÄNGRE LOV. GE MIG EVIGT LOV! typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide