vänge (<3)

Att man kan älska ett ställe så mycket så att ord inte kan beskriva. Att ha så underbara vänner som alltid finns till hands. Att kunna ringa ett samtal och några minuter senare umgås med massor av snyggingar. Att kunna spela fotboll, ramla av moppar och blöda tillsammans. Att framför allt kunna skratta och ha så underbara kvällar med folk man känt i hela livet. Att kunna göra detta är något alla borde ha rätt till. Ingen förstår hur mycket de betyder, hur mycket speciellt jag uppskattar det. Det är det där lilla extra som finns i Vänge. Det där lilla extra som alla strävar efter. Jag har det, jag har det runt omkring mig och jag vill aldrig att det ska försvinna. Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide