underbara helg, vart tog du vägen?

Har haft fullt upp hela helgen, va på middag med brudarna i klassen i fredags. Det bjöds på tacos (standard) och massa frukt.
Dansade till just dance (wii) och blev en större klunga av s12a:are när the boys kom. Dock drog jag hem relativt tidigt då jag under
lördagen jobbade mitt första pass på landings i kassan(!!!). Det var så sjukt kul men samtidigt så sjukt svårt. Men för er som känner mig
rätt så är jag ganska mycket för utmaningar. Gårdagen och kvällen fortsatte sedan tillsammans med Hanna och sjuklingen Becco.
Vi satt ute och pratade från allt mellan himmel och jord, precis som vanligt. Tre blev sedan två efter en tur till ica där både det
ena och det andra hände. Somnade gott hos Hanna igår och vaknade i bra tid. Vi tog bussen in till stan, shoppade och njöt av solen.
Avslutade min tid på gymmet med ett härligt benpass. Hoppas även ni har haft en lika bra helg som mig. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide