over the edge

Hade en mysig sleepover med Hanna och Becco igår. Vi hann med lite snack och början av Django innan det blev dags för skönhetssömnen.
Tog bussen hem vid två idag där jag även träffade på Sanna och Agens. Fick trevligt bussällskap hem och har sen min
hemkomst inte hunnit med ett skvatt. Hade planer på att sola men pga för mycket moln fick den tanken läggas på hyllan.
Nu ska jag belöna mitt hår med en inpackning och sen duscha. 
 
Ikväll blir det bara en slapp hemmakväll då jag under detta lov kanske har spenderat totalt 5-6 timmar hemma. Så ska bli
super skönt att bara få njuta i min ensamhet tillsammans med en film eller två, kanske tre. Till er andra där ute 
hoppas jag att ni har en sån sjukt jävla bra kväll. Det ska jag ha. Imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide