life's too short

Åker med tio bussen in till stan för att umgås med mina underbara tjejer. Håret är uppsatt i en toffs i brist på tid för annat fix och för att hindra kylan från att ta kål på min hals har jag omringat den med en stor halsduk. Det är måndag, måndag den första april vilket även betyder att för min del är detta en gråtdag. Det har nu gått tre hela år sen jag vaknade av ett sms från mamma som gjorde mig förstörd. Världens bästa morfar du är så saknad. Ikväll ska jag titta upp på stjärnorna och le. För någonstans där uppe finns du och någonstans där uppe är du en brinnande sol som gör mörkret vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide