året var 2012

Att ha målet att göra året efter till något ännu bättre är alltid ett mål som jag har. För varför vill man leva ett sämre år än det som vart?
Frågan är egentligen, hur ska vi göra så att året som kommer bli bättre? Vad måste uppnås?
Saken är bara den att år 2012 var det bästa året som någonsin hänt mig. När jag blickar bakåt så fylls mina ögon med glädjetårar.
Visst har jag fina händelser som väntar på mig nu det kommande året men 2012. Det var där allting började.
Genom en kyss flög jag på moln, genom ett underbart sommarlov fyllt med resor blev jag brun och upplevde platser jag endast drömt om. 
Med ett avslut på sommaren invigde jag katedralskolan och nya vänskapskretsar, nya erfarenheter och nya målsättningar.
En knuff in i rätt riktning skulle man kunna förklara det som. En knuff in i ett jag som aldrig varit starkare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide