välkommen till Uppsala





Kulturnatten.. Började dagen med att sätta mig på en buss till Heby för att träffa
några gamla barndomsvänner som numera bor i Helsingborg. 
Pratade om gamla minnen och hade det bra, ni skulle bara veta hur söta och dumma 
vi var back in the days. Åkte motvilligt hem igen för att fixa mig osv runt halv 4.
19.00 - 21.00 va dom två bästa timmarna under hela kvällen. Gnucci var
grym live (synd bara att jag inte lyssnat på henne så mycket innan). Sen kom Labyrin.
Åh Labyrint. Det var så fint. Bäst var det när Dani M kom upp på scenen efter att dom redan
uppträtt med x antal låtar. Höjdpunkten var såklart i slutet när dom spelade välkommen hem.
Efter konserten hamnade vi på panini där vi åt lite snabbt för att sedan kunna vara i 
stadsparken, i gottsunda, på massa olika bussar, i en taxi och avslutningsvis i Vänge
hemma hos Jens. 4 timmars sömn toppade vi den kvällen med så nu är jag så jäkla trött.
Ska fortsätta ligga i sängen resten av denna söndag, men det är exakt va söndagar är till
för så jag klagar inte. Det som jag däremot klagar på är svenska läxan till imorgon som jag 
måste göra men som jag inte orkar göra samt att jag fortfarande är förskyld.
Annars är allt fin fint, hoppas ni hade en bra kväll igår också. Sammanfattande va
denna kulturnatt iallafall bättre än bra. Hejdååååååå

Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att du är fin precis som du är ♥

2012-09-09 @ 18:34:59
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide