tre face bilder

 
Godkväll gott folk! Med en stressad morgon, en jobbig skoldag  en syster som fyller år
och en träning att gå på är jag äntligen här. Kom hem från träningen (i regnet)
för sisådär 1 timme sen. Kan nästan säga att den händelsen blir veckans höjdpunk.
Det slår till och med den kommande långhelgen. Då gott folk, då är det stort.
Men efter att ha gått med virus i över 4 veckor kanske ni förstår att jag har längtat efter 
att få springa runt i gräset och jaga en boll. Det var iallafall underbart trots vädret.
Har ricinolja i håret och dricker just nu te samtidigt som jag letar efter en no läxa
som vi fick idag. Tänkte att jag skulle vara duktig att göra den idag så jag har det klart.
Haha bra tanke men skulle vara bättre om det faktiskt var så att jag gjorde den också...
Nu väntar istället duschen och sen sängen. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide