jag är bra

 
Fick just ett "uppdatera bloggen..." sms. Är det ett täcken på att jag har lagt er
lite i skymundan kanske? Illa av mig men har inte lika mycket tid som förut och all energi
går åt till skola och vänner så därav de tråkiga och få inläggen men kan iallafall
säga att jag ska försöka bättra mig... Denna tisdag har förövrigt rullat på bra.
Hade bara 2 lektioner vilket var jävligt skönt. Fick senare på eftermiddagen ett samtal från
vårdcentralen så imorgon ska jag in och göra lite tester på vafan det är för fel på mig.
Har varit sjuk i snart 3 ½ vecka så jag är mer än trött på det just nu...
Ska ta fram lite plugg nu och koka te.. Vi hörs babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide