2012-09-24

 

Veckan har fått en förvånat bra start. Vet inte varför men glad är jag iallafall!

Fick lönen idag också vilket räddade mig från alla problem. Skrev nyss en

"att köpa lista" som spårade ur lite väl mycket... Precis som den alltid gör. Känner att det 

var längsen jag fick storshoppa så fingrarna är lite uttråkade just nu. 

Kan även meddela att det gick kanonbra på idrotten! Tror det är en väldigt stor anledning

till mitt glada humör nu när jag tänker efter. Resten av denna måndag ska ja mysa,

lyssna på musik, kolla på x-faktor och ge mitt hår en omgång av ricinolja. Ciao


Kommentarer
Postat av: nina

himla clean blogg, kul och läsa !

2012-09-24 @ 20:56:03
URL: http://nninamalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide