ur balans

 
Massvis med söta och fina bilder från gårdagen. Älskar Iphone kvaliten på bilderna. Underbar.
Tjejerna kom iallafall hit runt halv sex/ sex. Efter att jag stressat runt som en galen kärrning kunde vi sätta oss och äta.
Fajitas serverades vilket är som tacos fast 10 gånger godare då man har kyckling istället för köttfärs.
Sen vid 8 kom resten av kompisgänget. Vi hade det chillerill och kul. Många kompis kretsar kom och gick.
Nattbak som bestod av kladdkaka med vit choklad och hallon proppade vi även i oss på mindre än 3 minuter.
Klockan 4 hade alla som skulle hem dragit och kvar var jag, Hanna, Sofia och Lasse.
Pigg som jag var tog jag då tag i städningen. Ibland undrar jag va felet är med mig...
Fast ångrar det dock inte ett dugg eftersom att de va en bra tidsfördriv i väntan på en söt Michaela som missat bussen från Vittinge.
Klockan 6 kom hon hit och efter en lite update på allt och inget somnade vi.
Imorse eller ja i eftermiddags när jag vaknade hade jag istället en Hanna bredvid mig.
Resten av gänget var försvunna. Vi fixade våfflor till frukost och mös tills hanna skulle hem.
Bästa valet var iallafall det jag tog klockan 4 imorse. Hade aldrig orkat städa som jag gjorde då,
istället behövde jag bara dammsuga av alla utrymmen. Total kan jag sammanfatta gårdagen med en stor tumme upp.
Lite småseg början men bra fortsättning. Kan dock tillägga att min energi är på 0.
Att ha ögonen öppna i 26 timmar och sedan bara få 7 timmars sömn är inte att leka med.
Därför blir denna lördag lugn. Ska mysa och kolla på film men till er andra där ute säger jag bara GO HARD OR GO HOME!! 
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som ni har haft kul :) Men jag förstår om du är trött efter endast 7 timmars sömn :)

2012-10-14 @ 14:08:22
URL: http://twoliepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide