today's

 
jacka kappahl, tröja only, kjol zara, väska spanien, halsband ur & pen + vintage, skor converse

Helt underbar onsdag, eller ja helt underbar skoldag. Två lektioner och sen slut för idag, tack för idag.
Satt dock kvar och jobbade på min engelska redovisning som jag har imorgon(!!!)
Åkte hem runt ett tiden och pluggade ännu mer. Engelska och naturkunskap inför fredagens
super duper stora prov. 55 instuderingsfrågor ska vi kunna och jag har hittills kommit till den 23:e.
Ska tilläggas att jag suttit med dom i sisådär 3 timmar också.. Duschade iallafall nyss och nu ska jag
sova och försöka vila tankarna. Ångesten inför redovisningen och provet får komma imorgon istället! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide