party rock

 
Efter en mysig middag med tjejerna drog vi vidare mot svartbäcken på fiesta.
Fullt hus, mycket skratt, fyra ögon att hålla sig borta ifrån, gangnam style, bita sig i tungan,
lussebullar, läskiga maskar, äppelmos, dirty dusch, 2013's nya fluga och en snabb springtur till bussen
kan vara dom orden som beskriver kvällen bäst. I helheten va det absolut kul, lite upp och nergångar men
så kan det vara. Är dock sjukt stolt över mig själv att jag SPRANG från festen 00.19. Bussen gick 00.15
från centralen och jag hann gott folk. Jag hann till skolgatan. Ett under va var det va. Tackar alla goda
människor för att jag hann med bussen så jag slapp ta 02.25 bussen istället.
Det hade ej varit något att hurra för. Gick hem till jens och chillade där när jag kom till vänge. 
När han sedan gjorde valet att sätta på en skräckfilm tog jag mitt pick och pack och sprang hem. 
Tur att det bara är sisådär 20 meter från hans dörr till min så att jag överlevde från alla läskigheter. Bye babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide