2012-10-09

 

Tjabbatjenahallå! Bra tisdag. Sovmorgon, två lektioner och sen studiebesök. Livsfarlig cykeltur till årummet där jag träffade på tjejerna för fikamys. Eller ja dom fikade och jag kollade på. Budget Theres är i farten igeb! Ville iallafall bara dela med mig av ett inlägg. Skicka lite glädje och säga att det är mindre än 3 dagar kvar till the vampire diaries. Ikväll är det även House så har bestämt att jag ska unna mig något gott till det. Har även hunnit planera lite inför helgen och skrivit upp vad som behöver fixas. Nu sitter jag däremot med plugget framför mig och skriver på en redovisning på engelskan som ska vara klar att presenteras på torsdag. Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide