svaret alla vill ha

Okej, tar detta en gång för alla. Vet inte hur många gånger folk har kommenterat: Vart jobbar du?
I vanliga fall svarar jag på kommentarerna där ni också skriver dom men eftersom att ni är så nyfikna
om vart jag jobbar så tar jag det här och nu. 
 
SVAR: Jag jobbar på min mammas jobb ute i Librobäck i närheten av Himla på ett företag som heter Reepler.
Dom har hand om ordrar och tryckeri. Det kan vara allt från kläder till namnskyltar. Min uppgift där är städningen.
Jag städar deras kontor och utställning samt andra utrymmen så det blir rent och fint.
Detta gör jag en gång i veckan som ett fast jobb. Däremot händer det ibland (som t.ex. på lov eller lediga dagar)
att jag får hoppa in som extrapersonal och hjälpa till nere på lagret med olika ordrar. Jag är jättenöjd med mitt jobb
och det är perfekt! Sköna människor som jobbar där så får alltid ett gott skratt när jag kommer dit!
Så ja där har ni svaret. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide