suddig måndag

 
 
Hej babes. Ny vecka, nya tag. Ungifär så börjar jag alltid att säga dessa måndagar. Passar så bra.
Saknar dock dom där nya tagen och livsglädjen och har istället ersatt det med trötthet och depp.
Ända positiva är showdansen på idrotten som vi jobbar med. Gruppindelning och koregrafi på det.
Hat från mig och förmodligen hat mot mig med då jag har svårt för grupparbeten. 
Har fått nya tider på schemat också vilket resulterar i att jag framöver kommer behöva ha 1 timme
och 40 minuters håltimme varje måndag innan min spanska lektion. Vilket i sin tur resulterar i att
jag mer än gärna kommer vilja skolka från dom lektionerna. Nu ska jag dock ta en dusch och sen
kolla på pirates of the carebbean och min snygga Johnny Depp vilket kommer resultera i
att min livsglädje kommer tillbaka. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide