party in the usa

 
Ett av fynden jag gjorde igår inne på bikbok. 50 % drogs av bara sådär och jag gick därifrån med denna topp 
plus två plagg till för den totala summan på 312 kr. Tack för det bikbok!
Denna fredag har förövrigt varit kanon. Vaknade halv 10 utan någon jobbig väckarklocka. Fixade iordning en mumsig
frukost och smaskade i mig den. Kollade på the vampire diaries och fixade mig. Fick besök av Sanna och vi 
gick sedan till bussen i solskenet. Det bjöds på chicken nuggets i skolan och efter det klassråd + samhällskunskap.
Slut för idag, tack för idag och sen vidare med bussen till jobbet. Tjänade lite cash och nu sitter jag på mitt
rum och ska kolla på prision break. Perfekt fredag! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide