helgen

Såhär har min helg spenderats. I balingsta, med vänner, med många datorer och med lite sömn.

Dock jävligt kul och om jag ska gissa på vilket omdöme jag skulle få från killarna skulle jag nog

ändå bli godkänd. Självklart är jag inte lika bra som grabbarnagrus men ett hopplöst fall är

jag nog tack och lov en bit bort ifrån. Självklart var det inte bara cs på schemat utan även filmtittande

och fighter. Toppade med 5 timmars sömn på ett hårt golv och vaknade upp med smärta i hela kroppen.

Nu är jag trött, väldigt trött så för att överleva morgondagen som jag förövrigt trodde var en söndag

så måste jag nu säga godnatt. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide