flower power

 
linne // USA
 
Hej babes! Har klarat mig igenom denna torsdag och tillbringade eftermiddagen och kvällen med mina pojkar.
Gick först ner på stan, shoppade loss på bikbok som förövrigt hade 50% på ALLT i butiken. Mötte upp Manfred
och gick sedan till bussen. Pannkakskalas hos Manfred och fick även sällskap av Axel lite senare. En biltur tog oss till balingsta där vi hängde på den kända så att säga "skullen" där även massa andra trevliga människor befann sig. Filmtittande och allmänt mys hade vi.
Nu ska jag somna in och vänta på att det ska bli fredag. Inte vilken fredag som helst.
Rättare sagt sovmorgonsfredag! 12.45 börjar jag alltså imorgon och hur bra tror ni inte det känns??
Är helt överlycklig så ska därför sova nu och verkligen njuta av dessa extra timmar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide