can't hold us

 
Har varit så otroligt duktig idag. Hela rummet är nu städat. Från att ha varit ett bombnedslag till att nu vara riktigt fint.
Garderoben är proppad med kläder och det känns så grymt bra. Älskar kläder, bästa som finns.
Ska belöna mig själv med ett bad nu och sen kolla på någon mysig film. Är på riktigt myshumör
så ska tvinga skrotisen (min söta katt) att gosa med mig. Lite jobbigt att dessa underbara helger
måste gå så fort. Inte så som jag vill ha det. Tur att det snart är lov igen, peace out

Kommentarer
Postat av: Julia Korecic

- Tävling, make up from smashit!
- Höst shopping.
- Boots som passar bra till hösten.
- Outfit bilder.
- Grymt låt tips, även för er som aldrig gillat gruppen innan.

Kika in om de låter intressant kanske, KRAM ♥

2012-11-11 @ 18:16:09
URL: http://www.juuliakorecic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide