6 november

 
klänning h&m, skjorta bikbok, skärp target, armband turkiet, boots spanien
 
Tisdag, sovmorgon, fullsatt buss, försenad och glada nyheter har denna dag bestått av.
Började med en underbar sovmorgon, knallade till bussen som vanligt men blev lämnad kvar
då bussen bara åkte förbi pga att den var "fullsatt" detta gjorde så att jag kom 40 min försent
till mattelektionen vilket inte gjorde så mycket. Fick resultatet på matteprovet och jag fick ett helt jävla D!!
Är så stolt över mig själv som klarade det. Trodde verkligen inte att jag skulle klara mig igenom provet
men det visa sig att mina chansningar med hjälp av miniräknaren fungerade utmärkt. Tack för det!!!
Blev även informerad om en inställd lektion på fredag vilket betyder sovmorgon till 12.45. Awesome.
Annars har jag bara skrattat åt alla 80-talister som har knallat runt i skolan idag och levt livet. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide