flyger fritt

image description

två coolingar vid namn jens och theres jao.

Är väldigt glad just nu, dagens har bjudit på fint väder och mest positiva saker så jag kan inte klaga.
Drog till solpalatset en snabbis efter skolan, ökade på brännan lite och sen tog jag bussen hem.
Jag och jens drog till mig och fixade smoothie och la oss ute i solen på en filt och chillade gal1.
Fick dock en ful bränna från linnet som jag MÅSTE FÅ BORT!!! balen är ju nämligen nästa vecka
och då kan jag inte ha en bränna som denna...... Drog iallafall upp till Hagby sen på min rosa fina
cykel för att träna. Sjukt kul och bra gick det också. Nu har jag precis duschat och ätit lite.
Fred ut för nu ska jag till min sääääääääng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide