all you need is love

the beatles t-shirt second hand, virkade shorts h&m, skor converse, armband turkiet, brillor åhlens

Hej hallå! ännu en solig dag i detta vackra land. Har chillat i solen i stort sett hela dagen. Avslutade
skoldagen med ett matteprov i hopp om att öka mitt G till ett VG vilket jag vet att jag kommer
faila på. Så gick till solariumet en sväng med Frida och Becco efter skolan för att bli brun och glad igen.
Fin som en kräfta är jag nu men vad gör man inte för att bli brun?
Annars är väl livet bra, måste plugga på till en no redovisning imorgon samt göra en so uppsats.
Tjoho, men tack och lov är det fredag imorgon och ungarna drar också vilket betyder en kommande
helg och vecka bestående av lugn och ro. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide