usch fy och blä



Håret är färgat och jag är ny duschad! Ingen större skillnad.
Jag är fortfarande brunhårig iallafall!
Färgade mest för att fräscha upp det, fixa utväxten och ja ni vet bara fixa till det lite.
Känns iallafall mycket bättre du! Fast nu kommer det negativa som får mig att
bara vilja spy. Imorgon har jag franska nationella hör, läs och skriv grejerna.
Vill seriöst bara ta livet av mig då jag hatar franska + att jag verkligen suger på det.
Kan skriva hej jag heter Theres jag bor här, min familj är.. jag är såhär många år och
ja ni förstår. Men resten är info som går in i ena örat och ut i andra på lektionerna.
Jag fattar verkligen nada av franskalektionerna. Och för att vara helt ärlig kommer nog ett IG
vänta mig och det värsta är att hur mycket jag än försöker går det inte att ändra på.
Så ja nu förstår ni nog min rubrik också. Hejdå, hoppas ni har ett bättre liv än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide