SOMEDAY



Godkväll!
Sitter just nu och kollar på missade avsnitt av big brother.
Min lördag kommer väll bestå av det och sen kanske någon film.
Blir en lugnt kväll helt enkelt.
Är helt slut efter matchen idag också som vi förövrigt förlorade
men jag måste få skryta lite om att jag gjorde mål.
Hehe är ganska stolt då matchen bortsett från det
gick förjävligt dåligt för min del.
Kanske för att kondisen är sämst..
Nu ska jag iallafall fortsätta med de ansträngande jobbet att ha ögonen öppna.
Ha en bra lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Lust att följa varandra via bloglovin? :)

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, läs mer om den dagliga kampen i kategorin ''Om mig''

kram

2012-03-24 @ 19:15:13
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide