gosis



min älskling

Godkväll! Trött och sliten, ren och fin sitter jag här.
Inte alls taggad på skola imorgon, men tack och lov är det fredag.
Planerna är väll halv spikade för helgen. Blir att mysa i vårsolen men Pauli imorgon.
Hem med Amanda, vidare till Hagby för ett möte med laget och sen får vi se vart
resten av kvällen tar oss. Lördag har jag och Amanda blivigt förfrågade om match.
Efter ett flycktförsök som misslyckades tackade vi ja trots allt. Halv 9 är det samling (döda mig).
Under lördagen kommer sedan släkten hit för fika och hela fadderullan. Trevligt
Men sen är kalendern tom. Får se vart helgen för mig helt enkelt!
Men nu ska jag lägga mig under täcket, drömma härliga drömmar och få
min skönhetssömn. Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide