fina sommar kom nu.



Jag mår okej. Livet rullar och jag sjunger. Känner mig lite trött och yr och har inte
så mycket kraft. Längtar efter sommaren gör jag också. Lite för mycket längtar jag.
Om jag vill skulle jag kunna gråta för att jag vill så gärna ha sommar och sommarlov.
Nu ska jag försöka komma på andra tankar och kolla på Big Brother.
Imorgon är det torsdag, vilket betyder att vi är ett steg närmare fredag och helgen.
Förresten har flera bett mig lägga upp bilderna från min födelsedagsfest!
Jag vill också lägga upp dom men jag har dom tyvärr inte och bilderna går just
nu inte att föra över till datorn så ni får stå ut lite till..
Så kan de gå när man inte tar korten själv! Men jag lovar alla bilderna kommer så fort jag har dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide