young, wild and free



Känns gal1 att ha slutat grundskolan nu. Kan knappt förstå det själv. Tårarna sprutade under nästan
hela avslutningen. Tror inte jag gråtit såhär mycket på väldigt länge. Tänk att det va sista gången som jag
någonsin kommer gå tillsammans med alla underbara människor som finns på kunskap. 3 hemska men ändå
fina år har det varit. 3 år som jag aldrig kommer glömma. Jag kommer sakna alla så otroligt mycket!!
Men vi ska ju inte glömma bort att det nu kommer nya utmaningar och nya möjligheter.
Men först är det ju........ SOMMARLOOOOOV!!!!


Kommentarer
Postat av: hej

vad fick du för betyg?

2012-06-11 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide