you light up my world



Hej! först vill jag informera er om att anledningen till dålig blogg uppdatering är
för att blogg.se appen inte funkar och eftersom att jag brukar uppdatera där oftast så
blir de lite jobbit nu när jag måste använda mig av datorn. Har bara en ½ dags sommarlov
kvar innan jag börjar jobba i 3 veckor så de är också en anledning för då hinner jag inte blogga
via datorn eftersom att jag vill göra så mycket som möjligt innan jag börjar jobba! 
Igår drog jag iallafall till Amanda där vi hejade på sverige (men tydligen inte tillräckligt mycket).
Sov där och idag har vi bara degat i soffan framför titanic eftersom att vädret inte var på topp.
Kom hem för ett tag sen och har bara hunnit med att få i mig lite mat. Snart ska jag hoppa in i
duschen och sen får vi se vad som hittas på ikväll. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide