vi hade iallafall tur med vädret... eller?

 
 
 
 
 
 
 
dom tre sista bilderna är tagna från Frida
 
Klockan ringde på 06.50 idag igen. Drog till jobbet och gjorde mitt. När tiden var inne
för att sluta cyklade jag till Amanda och sen vidare till Wik. Drog med oss Axel, Manfred,
Simon, Henke, Frida och Becco dit, efter lite trubbel osv med bussar och dålig kontakt ska tilläggas.
Men man kan inte tänka på allt när man har fullt upp med att hålla balansen på en luftmadras ute i vattnet...
Alla hittade iallafall fram och vi hade det bra. Vädret ville dock inte ha oss där så hem fick vi åka.
Har cyklat cirkus 6 mil idag så jag förtjänar en applåd. Har varit nära på att gråta för inget gick som
jag ville och jag har varit arg och blöt. Men va gör man inte för att umgås med sina vänner.
Sist men inte minst vill jag tillägga att jag har världens bästa killkompisar. Klart slut

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra gumman att du länkar!! ;) :*

2012-06-20 @ 23:54:50
URL: http://Fridasvedh.blogg.se
Postat av: Amanda H

Åh vad mysigt!

2012-06-21 @ 08:15:54
URL: http://aamandahs.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide