take me to the stars




Ny duschad och lite små depp. Kom hem för ett tag sen efter att ha varit uppe i Hagby och
spelar den sista seriematchen för den här säsongen på året. I agusti är det dags igen så nu
blir det mindre träningar och ett litet uppehåll också. Känns sjukt tråkigt för de är typ nu
man börjar komma igång... Jaja matchen slutade 4-4 genom att dom jävlarna gjorde mål när 
det var cirkus 2 minuter kvar. Så de här känns värre än en förlust just nu. Men de var ett roligt
lag att möta för vi var väldigt jämna. Nu laddar jag för EM ikväll då mina babes från tysklad ska spela.
Sen måste jag sova för imorgon ska jag jobba min första dag på sommarjobbet. Spännande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide