maximal crazy







hittade mina drömmars drömmar idag

God dag mina puddingar.  Drog till jobbet imorse vid 9 tiden. Fixa och trixa där i sisådär 3 timmar och
sen åkte jag vidare in till stan där jag mötte upp Amanda. Vi gick runt på stan och Amanda shoppade
medans jag gick bredvid och deppade för jag är som vanligt pank. Tur att jag kommer äga ut er alla
när jag kommer komma hem från USA. Jag får trösta mig med det helt enkelt.
Kom hem för ett tag sen och har ätit och precis fikat lite i samband med att min syster fyllt år.
Ska dra till Amanda strax för fotboll och myskväll. Peace out

Kommentarer
Postat av: felicia jurvan

sjukt fina shorts, dröm shorts.
Vart hittade du dom?
Tacksam för svar på en kommentar i min blogg så jag får se svaren? :) <3

Svar: Dom är underbara! och shortsen hittar du på bikbok! kram
Theres

2012-06-17 @ 20:04:35
URL: http://tildefeliciajurvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide