bättre kväll



Mmmmmmmmm mumsfillibabba detta är vad jag har avnjutit framför tv:en.
Tyskland vann också med 2-1 så det gör mig super glad. Är för övrigt hos farmor just nu.
Stannar här tills imorgon kväll för annars kommer jag sakta men säkert ruttna bort. Känner
mig helt död för här ute tycker dom det är onödigt att man ska ha täckning på mobilen. Så
jag är glad om jag kan ta emot ett sms lite då och då. Instagram, twitter osv får alltså klara sig utan mig.
Fast jag klarar mig inte utan dom så busar runt på datorn iallafall. Snart ska jag sova och vila batterierna.
Hoppas på fint väder imorgon så vi kanske kan åka och fiska. Fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide