22.04

 
 
Bjuder på en gammal bild för jag orkar inte ta någon ny nu. Har iallafall precis duschat
och hunnit få i mig ett äpple. Ska sova nu så jag orkar med morgondagen. Jobb, jobb, jobb 
står på schemat. Och då är det inte bara sommarjobbet jag pratar om utan även mitt egna som jag
har på sidan om. Lite små jobbigt eftersom att jag kommer komma hem sent och vara trött.
Därför ska jag sova nu så jag inte bli mega trött istället. Vet inte om ni fattade va jag menade, knappt
så jag själv gjorde det. Haha. Kan passa på att tipsa er om att kolla på FIGHTING också. Såg den idag
och ja den var helt okej. Anledningen till varför den vart bra var för att Channing Tatum har huvudrollen.
Ska sluta babbla, godnatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide