vart är sommaren?

 
 
Längtar efter värmen lite för mycket just nu. Tur att jag åker om 3 dagar!
Nu ska jag tappa upp ett bad och ha lite hemma spa och sen ska jag iväg till Manfred.
Saknar honom och resten av gänget lite för mycket just nu, har inte sett dom på för länge.
Så ska bli kul att träffa dom, jag och Axel ska vara köttiga och cykla till Ramsta också.
Hoppas inte det börjar regna bara! Skulle inte förvåna mig egentligen.
Jag vill bara tillägga att jag är jätte avundsjuk på alla som är utomlands just nu
och så ska jag skryta lite mer om att jag kan trösta mig med att jag också åker snart.
Och att jag är sjuk som pricken över i:et. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide