smile for me

 
Godmorgon, älskar verkligen detta fina väder. Svensk sommar när den är som bäst.
Ska kolla på O.C som jag ni har fastnat för. Inte bra egentligen.
Har väldigt lätt för att fastna för serier (som  t.ex. the vampire diaries) så O.C kommer
nog bli min tidsfördriv ett tag framöver. Finns ju väldigt många säsonger också vilket
gör det ännu värre. Men när det är sånt här väder gör det mig inget. För nu har jag något att göra.
Ska hoppa ner under täcket igen och mysa med mig själv, herrå
 
 

Kommentarer
Postat av: agnes

gud va fint ditt hår va på den här bilden! har du sådär lockigt? :)

Svar: Tack så mycket! Ja de har jag, iallafall om jag låter det självtorka direkt efter att jag duschat :)
Theres

2012-07-24 @ 19:02:28
URL: http://aagnespetterssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide