2012-07-12

 
Hejsanhoppsan! kom precis hem från Hagundagården där jag har sommarjobbat.
Hälsade på mina gamlingar och dom busiga och underbaraste arbetskameraterna som jag har haft.
Fick ont i skrattmusklerna så jag är nöjd. Saknar stället lite för mycket.
Nu är jag iallafall som sagt hemma igen och förbereder för imorgon.
Har inte riktigt förstått att den snart är dags än. Det har hela tiden varit så långt bort men
nu jävlar. Imorgon åker jag! Tror det kommer bli 10 underbara dagar där, utan tvekan!
Ska duscha och försöka lugna ner mig lite, hoppas jag inte får en sån där attack för att
jag är så himla nervös som jag alltid brukar få innan jag ska iväg någonstans. Håller tummarna
för att jag slipper det! Och sen kan jag väl passa på att informera er om att jag fortfarande
inte vet om jag kommer kunna hålla bloggen rullande när jag är borta. Hoppas att mina
släktingar har wifi så jag kan mobilblogga eller uppdatera er på instagram. Annars lånar jag
väl deras dator någon gång ibland så ni får veta att jag lever iallafall! Kramiis
 
FÖLJER NI MIG INTE PÅ INSTAGRAM ELLER TWITTER? GÖR DET!
 
Instagram: theresbergstrom
Twitter: TheresBergstrom

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken avdelning jobbade du på, ska nämligen sommarjobba där :)

Svar: skogsduvan :D
Theres

2012-07-12 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide