you are my heaven













Bekvämt, enkelt och helt okej
Tröja Amandas, Jeans gina tricot, halsband barcelona, armband turkiet

Jag mår bra här hemma, funderar på om jag ska på träning eller ej då jag kom
på att jag har massvis med saker att göra tills imorgon(!!!)
För övrigt vill jag påpeka att min månad utan plattång går väldigt bra.
En vecka är avklarad imorgon så jag är glad.
I morse va det lite hår kaos här hemma, hade sovigt med flätor och när jag
skulle ta ut dom precis innan jag skulle bege mig till skolan blev det som en bomb
hade slagit ner. Mamma jämförde mig med Amanda Fondell / Agnes Carlsson's frilla.
Haha ja så då kan ni mixa ihop de och kanske få en bild hur jag såg ut.
Hann bara med att ha i lite gelé för att försöka få ner det, lite bättre resultat
men tack och lov gick fluff fluffet ner efter ett tag så nu är de bra.
Men nu sa jag bege mig mot köket och laga ihop något att äta.
bye bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide