dagens bästa - flottsunda











Kom hem för cirkus en timme sen. Har varit på besök i stort sett hela uppsala.
Efter skolan skulle jag nämligen följa med Frida ut till boländerna för att köpa en Iphone 4s
till bruden på NetonNet. Vi tog buss nummer 41 utan att tänka på att dom åker så förbannat konstiga
och jobbiga omvägar. Så efter 1 timme kom vi fram och vad märker vi då?
Jo att vårat kära NetonNet inte finns i boländerna. Stort haha på den.
Tack och lov fanns media markt i närheten men vad hjälpte de?
När Frida väl skulle köpa mobilen var den slut på lager. FML, HAHA, SUCK, WTF, HAHA(!!!????)
Ett besök på chocolat och sedan ken's pizza och kebab blev våran räddning.
Alltid lär man sig något nytt.
Nu ska jag snart träffa killarna i vänge om jag inte tänker helt fel. Bye


Kommentarer
Postat av: Zahraa

Är du sugen på en ny header?

Var med i min tävling isåfall. Där har du chansen att vinna en header och välja exakt hur den ska se ut. Headern ska göras i Photoshop CS5!



Läs mina enkla regler och var med:



http://zahraas.myshowroom.se/tavling-vinn-en-header/#comment



Tävlingen avslutas på torsdag.

Lycka till. :)

2012-01-27 @ 20:29:01
URL: http://zahraas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide