avslutet av 2011

































Bilder från en mycket mycket bra nyårsafton. Fotografer är Aramis, Frida och jag
själv i egen hög person.

Måste sammanfatta kvällen i ordet toppen. Först var vi på middag hemma hos
min vän Anna där resten av hela balla gänget var! 16 fin fina flickor var vi och sen
fick vi även besök av Gustav och Axel. Jag och Amanada drog vid 11 tiden för att
åka vidare hem till Björn. Där spenderade vi hela kvällen och även 12 slaget.
Vaknade upp, för trött och sånt där men va gör de om hundra år. Jag hade kul
och en riktigt bra nyårsafton! Hoppas även ni hade det. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide