never say never













klänning indiska, transparent skjorta mammas, skärp h&m, armband turkiet,
örhängen egypten, skor converse.

Såhär gick jag klädd idag! Tack till Marre som hoppade in som fotograf.
Kände att det har blivigt lite mycket bilder vid min vita vägg, hemskt ledsen för det
men det är det mest praktiska för mig. Iallafall nu när vintern är här.
Det är ju så jäkla kallt att ställa sig ute och behöva fota men jag gör ju allt för er :)
Nu är det iallafall fredag och LOOOV vilket känns väldigt bra!
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Justinbäver220

Guuuuuuuu vaaaa fiiiin kvonna!

2012-02-17 @ 17:25:34
Postat av: Emelie

Hejsan jag skulle behöva lite hjälp så de vore jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mej problemet står på min blogg :)



2012-02-17 @ 19:32:51
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide